PDA

View Full Version : Can somebody made me webdesign?



Bringslid
18-04-2006, 03:29 PM
Can you made å websitedesign to my habbofan site.
www.habbohage.net

Timewarp
18-04-2006, 03:31 PM
its make and template
what u pay?

Bringslid
18-04-2006, 03:31 PM
Can i pay with payex?

DJ-Cookeh
18-04-2006, 03:34 PM
i can make ya 1 i sell via paypal?

additional
18-04-2006, 03:36 PM
Don't think he speaks fluent english.

Timewarp
18-04-2006, 03:39 PM
me nither

Bringslid
18-04-2006, 06:24 PM
Im not from England in not English im from Norway.

Timewarp
18-04-2006, 06:50 PM
ok you mean paypal i think :s

D3stroyer
18-04-2006, 06:58 PM
Hei,

Gjør De betyr en skabelon? eller en website layout og gjør De vil ha det kodet og snittet. Jeg gjør det for fri for De jeg er en av den hyggelig folkkontakt meg ved personlig messaging meg og vi sortere noe ut.

Takk

Daza

-------------------------------------------------------------------------
For the english people:
Ha :)

Pawf
18-04-2006, 07:01 PM
Hei,

Gjør De betyr en skabelon? eller en website layout og gjør De vil ha det kodet og snittet. Jeg gjør det for fri for De jeg er en av den hyggelig folkkontakt meg ved personlig messaging meg og vi sortere noe ut.

Takk

Daza

-------------------------------------------------------------------------
For the english people:
Ha :)

Show off... :rolleyes:

D3stroyer
18-04-2006, 07:07 PM
I wasn't really showing of Lol, the dude wasn't really gunna understand speaking english so you might aswell talk to him in his native language.
------------------------------------------------------------------------
Ikke har noe imot disse dudes de er akkurat sjalu fordi jeg snakker Norsk, til De og de prøvde rive penger av De når jeg gjør den nøyaktig samme ting og kanskje selv bedre for fri, Habbox er en kjølig fellesskap og om De trenger noe Hjelp allways føler seg fri sette seg i forbindelse med meg Via den privat messaging kjennetegn på denØverst til høyre håndhjørne av forum. og 'Sender ny budskap og type i min navn emnet og Deres budskap føler seg fri snakke med meg på norsk jeg forstår De.

Takk Daza
-------------------------------------------------------------------------
;)

Timewarp
18-04-2006, 07:19 PM
Ikke har noe imot disse dudes de er akkurat sjalu fordi jeg snakker Norsk, til De og de prøvde rive penger av De når jeg gjør den nøyaktig samme ting og kanskje selv bedre for fri, Habbox er en kjølig fellesskap og om De trenger noe Hjelp allways føler seg fri sette seg i forbindelse med meg Via den privat messaging kjennetegn på denØverst til høyre håndhjørne av forum. og 'Sender ny budskap og type i min navn emnet og Deres budskap føler seg fri snakke med meg på norsk jeg forstår De.

Takk Timewarp

See i know as much as you daza lol

Bomb-Head
18-04-2006, 07:28 PM
Show off... :rolleyes:

He probably only used an online translation tool anyway :p..


=====================================

Translation of the post he just made:


No matter has any against these dudes they are accurate jealous as a matter of I chatting Norwegian , at They and they attempted tear brass at They when I do it accurate additions gear and may herself better for fri Habbox am a chilly community and about They need any Aid allways senses her fri contact my Via it among friends messaging characteristic at denØverst on the right håndhjørne at forum. and 'Sender freshly budget and writing in mine appellation subject and Their budget senses her fri chip in my at Norwegian I see They. Cheers Daza Read additional.

D3stroyer
18-04-2006, 07:41 PM
Bomb-head what the hell I hope you haven't been askng your **** what it means again "/

That was nothing like i said LOL

Daza

redtom
18-04-2006, 07:45 PM
i got the same translation as bomb-head but with a few words different but online translators don't work very well they only do words like we me i you hello good bye and other simple words

Mentor
18-04-2006, 08:40 PM
web translators, and grammer dont mix, any context sencative words go to **** :)

Bringslid
19-04-2006, 06:39 PM
Kan du snakke Norsk?

Sygon.
19-04-2006, 06:53 PM
Yo dude how do you pay?

Want to hide these adverts? Register an account for free!