PDA

View Full Version : Desktop computer



Everlong
07-01-2008, 09:13 PM
This is something i made quite a while ago and i have made allot of improvements to it. its similar to the one i posted a while ago but i think this one looks better. Theres not much else i really wanna add to it but C&C would be good :)
http://img232.imageshack.us/img232/5508/desktopcomputertz8.png

Moved by Favourtism (Graphics Design Manager): Great work :)!
Thread Closed by iConz.. (Graphics Manager) - Multiple threads (already posted here:http://www.habboxforum.com/showthread.php?t=452771)

iCharlotte
07-01-2008, 09:15 PM
Very nice, though the screen looks very skewed to me.

Everlong
07-01-2008, 09:30 PM
Very nice, though the screen looks very skewed to me.

How do you mean?

i realize it doesn't look too good just a technique i use didn't come out as well as i thaught it would.

Fifteen
07-01-2008, 09:33 PM
omg, thats seriously amazing
10/10
+rep

iCharlotte
07-01-2008, 09:34 PM
How do you mean?

i realize it doesn't look too good just a technique i use didn't come out as well as i thaught it would.

it doesnt look right, cant explain, looks like the lines arent parallel.

Everlong
07-01-2008, 09:37 PM
it doesnt look right, cant explain, looks like the lines arent parallel.

Im not sure what your refering to but theres nothing wrong with the lineart, maybe the screen tricks the eye a bit.

iCharlotte
07-01-2008, 09:40 PM
You're probably right, sorry. 10/10

-Xiangu-
07-01-2008, 09:48 PM
the screen does trick your eye a bit.

i would put letters on the keys unless its one of those kool keyboards without the letters

Everlong
07-01-2008, 09:50 PM
the screen does trick your eye a bit.

i would put letters on the keys unless its one of those kool keyboards without the letters
I have tried but it was hard to do and it just looked messy.

The Undertaker
07-01-2008, 10:01 PM
Thats awesome. Well done
10/10.
Would rep you but i need to spread =[

Capacitate
07-01-2008, 10:07 PM
That's really good, well done. :D
10/10
+rep

samsaBEAR
07-01-2008, 10:11 PM
yeh, im getting that eye thing to.
its an amazing piece of work. nice to see you keep the insides of your pc clutter-free :D
+rep

Shawnstra
08-01-2008, 06:35 AM
I like that :) 8/10. I like the insides of the computer.

Boonzeet
08-01-2008, 12:26 PM
Nice everlong NICE

infact

******* amazing

one of the best pixel art I've seen in this forum

omg, I'll rep you here and HChabbo =]

Okay but ONE error - servers don't have the windows logo on them really...
I have a dell :S

Finkelstien
08-01-2008, 01:06 PM
Very impressive. 9/10 from my side :)

Everlong
08-01-2008, 05:22 PM
Nice everlong NICE

infact

******* amazing

one of the best pixel art I've seen in this forum

omg, I'll rep you here and HChabbo =]

Okay but ONE error - servers don't have the windows logo on them really...
I have a dell :S

Thanks, and its a sticker lol.

MattyBoy
08-01-2008, 07:36 PM
You could probley had more effects to the cd but apart from thats its brill. Also that blur on the screen happens sometimes if your looking at the side of your screen (dont think it happens on new screens now).



10/10


ELITES PLZ

Everlong
08-01-2008, 07:59 PM
You could probley had more effects to the cd but apart from thats its brill. Also that blur on the screen happens sometimes if your looking at the side of your screen (dont think it happens on new screens now).



10/10


ELITES PLZ

Thanks :), i got in to the elites on HcHabbo.net (thanks to boonzeet :)) with this but i don't think it is good enough to make the elites on this forum, but to be up there with artists like robo would be pretty amazing :P

MagicalPixie
08-01-2008, 08:04 PM
Great job. :) +rep

Jamesy
08-01-2008, 08:53 PM
Needs moar Vistar :D

it looks good :)

TopManTim
10-02-2009, 07:28 PM
9/10, I didn't give 10 because there's just some tiny detail bits i find annopying such as the 'start' on the start bar should be white and the E in DELL looks smaller than the other letters.


But yeah it's still pretty amazing! well done!

Japan
11-02-2009, 07:55 PM
Wow..!!!
+REP!!!

Juelz
11-02-2009, 09:09 PM
wow thats amazing :O wd, 10/10 +rep(:

.:roxyblonde:.
13-02-2009, 11:19 AM
Wicked 10/10

Rombix
15-02-2009, 01:26 AM
looks good well done :)

DJ::Beatz
15-02-2009, 09:58 PM
Wow, very nice =]

michelle207
16-02-2009, 01:31 AM
Hey Am New Here

marriott0.01
16-02-2009, 01:43 AM
Nice, but one problem - Windows

michelle207
16-02-2009, 01:50 PM
Hey Guess What Am Hannah Montana The Pop Star Of Earth Am Singing Tonight And Am New Here And I Love Habbox Its So Fun In My Dreams I Love This Guy Named Edward He Is So Sexey And He Loves Ne Back.

Samantha.
17-02-2009, 07:03 AM
That's wickeddd

Scribbles-.
17-02-2009, 09:00 PM
okay that is sooo wicked :O:O

flatface
17-02-2009, 11:18 PM
That is so cool, wish I was that good lol

Sameer!
18-02-2009, 09:11 PM
10/10! Magnicifcent! But you could make the desktop icons a bit better. :)

Ali
19-02-2009, 08:54 PM
hey thats so good 9/10 cos a few minor details :)

Everlong
21-02-2009, 10:48 PM
I had no idea this got moved, haha :P

carys198
15-04-2009, 05:53 PM
OMG! That's awesome... lol it looks like you stole someones PC and pixelised it XD.

Sixiz
15-04-2009, 07:08 PM
10/10 Mate Awesome Job

:odey:
15-04-2009, 08:54 PM
It deserves to be in elites, obviously! :P

Even though i am TERRIBLE at alts and stuff, :P
The CD Just looks a little flat :P

Still 10/10 though :)

VelvetClover
15-04-2009, 10:52 PM
That's so amazing! Well done! +rep.
It would be cool if you could add the letters, numbers etc to the keyboard :D

Kipp
18-04-2009, 10:02 AM
Nice, it looks good.

Blinger1
18-04-2009, 10:56 AM
It looks quite good. Only thing is the inside of the computer looks too clean. (Might just have been the inside of computers i've seen) but they have loads of cables in there, not just one or two?

And the floppy looks way too thin compared to the cd, they are both the same thickness?

:DBeth:D
19-04-2009, 05:05 PM
wow totally awsom

Want to hide these adverts? Register an account for free!