PDA

View Full Version : Only for dutch people:-:Adventure Girls

!star--girl!
03-07-2005, 06:39 PM
1.Het begin

‘Hier heen!’ riep Star. ‘Ooh ja ik zie het’ antwoordde Rani. Ze waren op het vliegveld op weg naar hun vliegtuig.
Ze zouden een grote reis maken. ‘Eindelijk! Het vliegtuig, kom op!’ riep Star. ‘Rustig aan!’ zei Rani.
Ze rende het vliegtuig in en gingen op hun plaatsen zitten. ‘Niet te geloven dat wij die grotten mogen onderzoeken.’ Zei Rani. ‘Ja… het lijkt me wel eng’ zei Star terug.

Eenmaal aangekomen in China, gingen ze naar hun hotelkamer, hadden daar alles neergezet en waren meteen vertrokken naar de Chinese Muur (lopend want ze wilden niet veel geld uitgeven). ‘Au… mijn voeten doen ontzettend zeer!’ zei Rani. ‘De mijne ook, maar kijk is, we zijn er!’ zei Star en ze keek naar de omgeving ‘Geef de kaart is, Rani.’ En Rani gaf de kaart.
‘We zijn nu hier… en dan gaan we daarlangs, en zo komen we daar!’ zei Star.

Het was inmiddels een uur later en ze waren al op weg naar de bergen.
‘Star, weet je dit wel zo zeker? We kunnen echt niet in één dag daar boven zijn hoor!’ zei Rani.
‘Tuurlijk ‘hijg’ wel ‘hijg’ waarom niet?’ vroeg Star. ‘Nou kijk, jij bent al super moe en’ ‘Ik ‘hijg’ ben ‘hijg’ niet ‘hijg’ moe’ onderbrak Star haar. ‘Ok, we gaan rusten!’ zei Rani vastbesloten en ze legde haar rugzak op een klein grasstukje. Maar op dat moment, zag ze iets raars verder gaan.
Ze pakte haar rugzak en nam Star verder mee naar boven, ze liepen en liepen. Het werd steeds kouder, en ze waren al een uur aan het lopen. Toen zag Star een prachtig beeld. ‘Oh mijn god! Dat is dat beeld dat we moesten zoeken!’ riep Star. ‘Je hebt gelijk!’ zei Rani blij. Star liep naar het beeld toe. ‘Een rode draak waar een fakkel in zit… men zegt dat als je zijn hoofd om hoog duwt er iets kan gebeuren.’ Zei Star. ‘Doe is’ zei Rani ondeugend, en Star duwde zijn kop omhoog, er kwam vuur uit, en opeens zagen ze een deur open gaan. Ze liepen naar binnen en voelde de koelte, dit was de ijsgrot waar ze naar opzoek waren.

2.De ijsgrot mensen

Ze keken in het rond, opzoek naar interessante dingen. Toen hoorde ze opeens een luidde stem:
‘INDRINGERS!’ Star en Rani rende naar de deur, maar die klapte dicht, en was nu op slot.
Alle draakbeelden die in de grot stonden, deden hun kop omhoog, het vuur verlichtte alles.
Star en Rani zagen een paar mensen, met een letterlijk witte huidskleur, en kleren die blauw waren van het ijs. Een van de mensen pakte een speer en wierp die naar de kant van Star, Star wou wegduiken maar ze was te laat, de speer kwam aanrazen en ging in één keer door Star heen, Rani en Star werden gevangengenomen.

Rani werd plots wakker in een ijzige ruimte, en ze zat vast, met ijzeren kettingen.
Ze wist niets, wat moest ze doen? Toen kreeg ze een idee, ze schuurde de ijzeren kettingen tegen de ijskoude ijswand, het bleek te werken! Ze schuurde steeds sneller, en toen, toen waren de kettingen los, ze keek naar de ijswand voor haar. *** kwam ze hier doorheen? Opeens voelde ze iets steken in haar broekzak, ze pakte het eruit, het was aan aansteker. Ze hield de aansteker bij de ijswand en tot haar verbazing, werkte het. Toen er een groot gat in de ijswand zat, ging ze er doorheen en ging opzoek naar Star. Ze rende door gangen en keek elke kant op. Toen zag ze een kleine kamer, ze liep naar binnen en zag Star, met haar ogen dicht, vol bloed, aan de muur hangen. Rani schrok, en maakte Star los. ‘Ik zal je redden Star!’ riep ze.

3. Star is niet meer
Rani rende terug door de gangen met Star op haar schouder.
Ze rende en rende, tot ze opeens de laatste gang zag, ze begon harder te rennen en zag de deur weer dichtgaan, maar sprong in een keer door de deur heen.

Alles ging goed, ze was al bijna op de helft van de berg, maar… ze struikelde, alles was verloren.
Ze probeerde overeind te komen en begon weer te rennen (nu langzamer want ze viel op een steen). Ze rende de berg af, alles liep weer goed, en eindelijk was ze van de berg af, Rani rende naar de eerste Medische Hulp op de kaart. Toen ze daar aankwam werd ze meteen geholpen.
Maar het nieuws was slecht, Star zou het niet redden.
Rani liep teleurgesteld weg, maar een aardige zuster kwam naar haar toe. ‘I will drive you to the airport’ zei ze. (Dat betekent: Ik rij je wel naar het vliegveld). En natuurlijk accepteerde Rani dat.
Toen ze er eindelijk was nam ze het eerste vliegtuig – *** duur die ook was – naar huis.
In het vliegtuig dacht ze aan het feit, dat ze Star nu voor altijd moest missen.
Star was als een zus voor haar.
Rani dacht aan *** het met Star – die inmiddels in het ziekengedeelte zat – zou gaan.
Na lang denken, viel ze eindelijk in slaap.

micky.blue.eyes
04-07-2005, 02:30 PM
Ey Star,

Dit verhaal is leuk, die draken doen me aan de Dragon Lamps in habbo denken. Gaat het verhaal over jouw? Aangezien je !star--girl! heet.
Ik hoop dat meer nederlands dit lezen, zoveel nederlanders ken ik niet, ik weet dat jij, trunks15 en sierk nederlands zijn, ik vergeet vast iemand maar goed.
Het deel waar Rani probeert te ontsnappen is een beetje raar, het gaat iets te snel met de aansteker en kettingen.

Je kunt het verhaal ook vertalen met een translator, die zijn er genoeg, gebruik google. ;)

micky.blue.eyes

!star--girl!
04-07-2005, 02:36 PM
haha, het is ook een habbo soap van mij :) Het gaat over mij en Wiccske

Wiccy
16-08-2005, 12:15 PM
Tof verhaal Anne >:] ik herken daar precies iemand in XD Duhh me :p

Digital
16-08-2005, 12:43 PM
T-stuk hee spreek ik het Nederlands

Want to hide these adverts? Register an account for free!