k dis ma new game.....
Make words out of da word:
pseudonym
(its ma homework LOLZ)
Printable View
k dis ma new game.....
Make words out of da word:
pseudonym
(its ma homework LOLZ)
'No'. .
dats a well gd 1. shame i already got it
'Pedo'.
Done .
'Use'.
Pony
Mouse
You
Use
Pose
I can't be bothered to find more
o kl i got sum more now wooooooooo
de, demo, demon, demons, demos, demy, den, dens, deny, des, dey, deys, do, doe, does, dom, dome, domes, doms, don, done, dons, donsy, dope, dopes, dopey, dopy, dos, dose, douse, doyen, doyens, due, dues, dump, dumps, dumpy, dun, dune, dunes, duns, duo, duos, dup, dupe, dupes, dups, dye, dyes, dyne, dynes, em, ems, emu, emus, emyd, emyds, en, end, ends, ens, eon, eons, eponym, eponyms, epos, es, espy, me, men, mend, mends, meno, menu, menus, meson, mod, mode, modes, mods, modus, mon, monde, mondes, money, moneys, mons, mony, mop, mope, moped, mopeds, mopes, mops, mosey, moue, moues, mound, mounds, mouse, moused, mousey, mousy, mu, mud, muds, mun, muns, muon, muons, mus, muse, mused, my, myope, myopes, neum, neums, no, nod, node, nodes, nods, nodus, noes, nom, nome, nomes, noms, nope, nos, nose, nosed, nosey, nosy, nous, nu, nude, nudes, nus, od, ode, odes, odeum, ods, oe, oes, om, omen, omens, oms, on, one, ones, ons, onus, op, ope, oped, open, opens, opes, ops, opus, os, ose, osmund, oud, ouds, oy, oyes, pe, ped, peds, pen, pend, pends, pens, peon, peons, peony, pes, peso, pod, pods, poem, poems, poesy, pome, pomes, pond, ponds, pone, pones, pons, pony, pose, posed, posy, pound, pounds, pseudo, pseudonym, pud, puds, pun, puns, puny, pus, pye, pyes, sedum, sen, send, sepoy, sned, snye, so, sod, some, son, sonde, sone, sop, sou, sound, soup, souped, soupy, soy, sped, spend, spode, spud, spue, spued, spume, spumed, spumone, spumy, spun, spy, sue, sued, sum, sumo, sump, sun, sup, supe, syn, syne, synod, udo, udos, ump, umped, umps, un, unde, undo, undoes, undy, unposed, uns, up, updo, updos, upend, upends, upo, upon, ups, upsend, us, use, used, ye, yen, yens, yep, yes, yod, yods, yom, yon, yond, you, youse, yup, yupon, yupons.
In-freakin-deed.
That oughta give you an a+
Oooooooeeeeerrrrrrrrrrr. Tyvm. Are they all words? I had a browse through I saw a couple I've never seen before....
"spumed" "synod" "sepoy" etc..
Hmmm..
spume (spym)
n.
Foam or froth on a liquid, as on the sea.
intr.v. spumed, spum·ing, spumes
To froth or foam
"A synod (also known as a council) is a council of a church, usually a Christian church, convened to decide an issue of doctrine, administration.." etc etc.
"A sepoy (from Persian سپاهی Sipâhi meaning "soldier") was a native of India employed as a soldier in the service of a European power, usually of the ..."
At least google them first.. :$
....Nope
kk thx peeps :)
obviously hes got that from a website, lol. it's in alphabetical order & everything.
Obviously.
msb. just can't comprehend it :)
coz he wants 2
dis game is wel crap.
'Money.'