i do personaly prefer smaller rooms, however with a big room you have a better chance to be popular as since more people can get in, it can go higher on the popular room list.
Bonjour, la noirceur, mon vieil ami
Je suis venu te reparler
Car une vision piétinante doucement
A laissé ses graines lorsque je dormais
Et la vision
Qui était plantée dans mon cerveau
Demeure toujours
Parmi le son du silence
I thought the navigator's list was based off the percentage of people in the room? The same how smaller rooms get red quicker.
r.i.p.
I see red small rooms with green large ones above them?
Je suis venu te reparler
Et la vision
Demeure toujours
Parmi le son du silence
I would say a larger room looks better, but as it's more lonely a smaller room would probably accommodate better for a Mafia.
I'm not crazy, ask my toaster.
Thanks. It's not necessarily a mafia, I was just using that as an example. Infact, I am yet to finish the room let alone name it.
Missangel, I now owe you rep. (24hr limit.) And David, I owe you rep too (I have to spread before I give you any.)
r.i.p.
Large rooms can look more spectacular if you have the furni to build them and also they can get busier which puts it higher on the rooms list.
2110 Reputation thanks to: IntersocialIf you Rep, please leave your name.
Sorry what i meant in my first post was that large rooms with a lot of people some up first in the ''rooms with most people'' list. Since it's the first list you see when going onto rooms it's what most people use to browse rooms.
Je suis venu te reparler
Et la vision
Demeure toujours
Parmi le son du silence
Want to hide these adverts? Register an account for free!