Age doesnt make anyone smarter, i know a 13 year old that is way more intelligent than anyone on this forum.Originally Posted by Steve20

Age doesnt make anyone smarter, i know a 13 year old that is way more intelligent than anyone on this forum.Originally Posted by Steve20
You're 12, Who's now the Baby Newb,
Kom naar mn Huis, Bangerik!
Woo at star idea, got 2 sexy pink stars now
I DONT KNOW HOW MODERATORS SLEEP AT NIGHT -CRI-
Ooh help ik ben bang, NOT! Verlaat het forum! Zeg doei tegen iedereen, en iedereen zal een groot feest vieren omdat je weg bent! Ga! Ga ergens anders heen waar je dingen kunt stelen!Originally Posted by Steve20
You're 12, Who's now the Baby Newb,
Kom naar mn Huis, Bangerik!
Leave your name when you rep me! i dont care if its bad rep! just leave your name!
Je zegt 't tegen jezelf, Heel veel houden van me op 1 Andere manier dat jij niet kentOriginally Posted by !star--girl!
Ooh help ik ben bang, NOT! Verlaat het forum! Zeg doei tegen iedereen, en iedereen zal een groot feest vieren omdat je weg bent! Ga! Ga ergens anders heen waar je dingen kunt stelen!![]()
Originally Posted by Steve20
Je zegt 't tegen jezelf, Heel veel houden van me op 1 Andere manier dat jij niet kent
Die houden van je als kiespijn, NIET DUS! En ik ben niet zo iemand als jij die tegen zichzelf praat!
Leave your name when you rep me! i dont care if its bad rep! just leave your name!
ik ben bonjour! le guten tag ik ben bonjour!!!!!!!! guten la pll
What do u say?Originally Posted by wanted
ik ben bonjour! le guten tag ik ben bonjour!!!!!!!! guten la pll
Originally Posted by !star--girl!
Ooh help ik ben bang, NOT! Verlaat het forum! Zeg doei tegen iedereen, en iedereen zal een groot feest vieren omdat je weg bent! Ga! Ga ergens anders heen waar je dingen kunt stelen!Is that want I think it is?
![]()
Isn't Steve20 the person who has an obsession with RoboEvil?
LEFT
FOM & FOW
If you need me, feel free to PM me here for contact details.
yes he is
I too have seen the moonrock
Its been has a guys avatar for ages on Hf
Hmm
When i find him ill be pming him.
Dont rip steve
---
Yea i got it :] still idk i should be happy.. But after i signed papers.... It was parked in enterence way and i didnt know if he cared if i went out it or went out the exit... So i reveresed it a little bit and "BUMPED" the front of a mustang... Neither car had damage it was accident :rolleyes: but idk i still just feel really odd about hitting itidk i like it but idk omg idk.....
The moon rock wasmade by ' Uber ' on habboforum.
He has now had a name change, why won't mods ban Steve, he's such a ripper!
[ Staceh - Backup account ]
~
Want to hide these adverts? Register an account for free!