Browse the Wiki
We have over 2000 pages of Habbo-related info on our Wiki! Click here to view a random page and learn something new!
Join the team
Whether you're a music fan, a writer, a builder or designer, we've got roles for you! Apply now to join our friendly & active staff team
Habbox competitions
All of our competitions are free and easy to enter, so come along and win yourself some goodies!


Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Live 8 2005

  1. #1
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Glasgow, Scotland
    Posts
    27
    Tokens
    0

    Talking Live 8 2005

    Like many millions all over the world, today I spent the day in the house watching the biggest show in the world. For me it was very emotional and brilliant at the same time. Infact, I dunno what Im saying because words cant explain my mixed emotions. As I sat on the couch with my mum, dad and little bro heart broken tears flooded from my eyes whilst I watched the stars singing thier hearts out. There were some bands and artists there that I thought shouldnt have been there but I though, wth they've done thier part. And you know what, they're absoloutly right. It shouldnt be about us donating It should be about justice and trying to show all of the government what the REAL world is. I just think its sick when you see these ppl trying to sell thier tickets when they got them for nout! I wanna know all yer views on todays huge events. Ta folks!

  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    new york.
    Posts
    11,188
    Tokens
    0

    Latest Awards:

    Default

    Some bands shouldnt have been there? Just because you dont like the band, doesnt mean they shouldnt be there. Who do you mean anyway?

  3. #3
    Join Date
    May 2005
    Location
    England
    Posts
    8,662
    Tokens
    0

    Latest Awards:

    Default

    some bands demanded goody bags with gucci in it.omg how unfair and selfish!

  4. #4
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Glasgow, Scotland
    Posts
    27
    Tokens
    0

    Default

    Oh no. Not bands that I dont like. Bands and people that shouldnt have been there for some reasons that I wont go into. Take the lead singer of The Who for example. I wont go into that on a monitered forum though. And also some bands and ppl like The Scissor Sisters and Elton John going on about thier private rights. Just because of thing that were going on. I mean, yeah, they have every right to be there but the first thing that came our of Elton John's mouth was a comment on what he thinks people are REALLY there for. I think you know what I mean but I aint gonna go into it incase Iget banned :p
    Dont Try To Defeat The UnDefeatable

  5. #5
    Join Date
    May 2005
    Location
    England
    Posts
    8,662
    Tokens
    0

    Latest Awards:

    Default

    Steph u have very sophisticated views which are very mature and I reckon are cool,dont mind me asking but how old are you?Cos you are very wise and also a bit more goss. i heard Bill Gates donated 2billion pounds,false or true?

  6. #6
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Glasgow, Scotland
    Posts
    27
    Tokens
    0

    Thumbs up

    Im 12 lol. Got into a debate with a 17 year old last night and it ended with him saying "Uhh" Lol. Errmm and I dunno about Bill Gates donating 2billion. He certainly have the money to though. I must look into that *Checks Google* Ta mooch
    Dont Try To Defeat The UnDefeatable

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    new york.
    Posts
    11,188
    Tokens
    0

    Latest Awards:

    Default

    Nice job stealing the avt I made by the way. You are the 7th person so far I havent given permission to.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Glasgow, Scotland
    Posts
    27
    Tokens
    0

    Default

    Lmao
    I saw loadsa peepo with it. Didnt know anyone made it so I stole from somone else. Im a newbie btw.. Lmao I'll change it mate :p
    Dont Try To Defeat The UnDefeatable

  9. #9
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Manchester
    Posts
    4,748
    Tokens
    0

    Latest Awards:

    Default

    so kind ;P

    and billions watched it xP

    Woo at star idea, got 2 sexy pink stars now

    I DONT KNOW HOW MODERATORS SLEEP AT NIGHT -CRI-

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    new york.
    Posts
    11,188
    Tokens
    0

    Latest Awards:

    Default

    Quote Originally Posted by Gothic_Stepheth
    Lmao
    I saw loadsa peepo with it. Didnt know anyone made it so I stole from somone else. Im a newbie btw.. Lmao I'll change it mate :p
    Lol. Well obviously someone made it. It didnt appear out of nowhere. You can keep it.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •